Louis Vuitton, numărul 1 în topul mărcilor de lux

Louis Vuitton ramane in fruntea topului marcilor de lux, conform unui studiu realizat de Interbrand. Raportul a fost realizat in functie de valoarea marcii si releva faptul ca Louis Vuitton are o valoare de 16.700 milioane de euro, cu mult in fata celor de la Gucci (6.400 milioane de euro) si Chanel (4.900 milioane de euro). Va prezentam mai jos topul celor mai scumpe branduri, conform clasamentului Interbrand.      Brand        &nbsp

Louis Vuitton ramane in fruntea topului marcilor de lux, conform unui studiu realizat de Interbrand. Raportul a fost realizat in functie de valoarea marcii si releva faptul ca Louis Vuitton are o valoare de 16.700 milioane de euro, cu mult in fata celor de la Gucci (6.400 milioane de euro) si Chanel (4.900 milioane de euro).

Va prezentam mai jos topul celor mai scumpe branduri, conform clasamentului Interbrand.

     Brand                  Valoare (mil. euro)

1. Luis Vuitton              16.700

2. Gucci                         6.400

3. Chanel                      4.900

4. Rolex                        3.800

5. Hermes                     3.500

6.Cartier                       3.278

7. Tiffany & Co              3.257 

8. Prada                       2.775

9. Ferrari                      2.730

10. Bulgari                   2.577

11. Burberry                2.542

12. Dior                       1.578

13. Patek Philippe       855

14. Zegna                   633

15. Ferragamo            559