Louis Vuitton ramane in fruntea topului marcilor de lux, conform unui studiu realizat de Interbrand. Raportul a fost realizat in functie de valoarea marcii si releva faptul ca Louis Vuitton are o valoare de 16.700 milioane de euro, cu mult in fata celor de la Gucci (6.400 milioane de euro) si Chanel (4.900 milioane de euro). Va prezentam mai jos topul celor mai scumpe branduri, conform clasamentului Interbrand. Brand  
Louis Vuitton ramane in fruntea topului marcilor de lux, conform unui studiu realizat de Interbrand. Raportul a fost realizat in functie de valoarea marcii si releva faptul ca Louis Vuitton are o valoare de 16.700 milioane de euro, cu mult in fata celor de la Gucci (6.400 milioane de euro) si Chanel (4.900 milioane de euro).
Va prezentam mai jos topul celor mai scumpe branduri, conform clasamentului Interbrand.
Brand Valoare (mil. euro)
1. Luis Vuitton 16.700
2. Gucci 6.400
3. Chanel 4.900
4. Rolex 3.800
5. Hermes 3.500
6.Cartier 3.278
7. Tiffany & Co 3.257
8. Prada 2.775
9. Ferrari 2.730
10. Bulgari 2.577
11. Burberry 2.542
12. Dior 1.578
13. Patek Philippe 855
14. Zegna 633
15. Ferragamo 559