Lovitură pentru Grupul Digi! A pierdut un profesionist cu 20 de ani de experiență în domeniul comunicării.
Fostul director de comunicare al grupului a mai lucrat la Renault, TVR și Rogalski Damaschin, printre alții.
Lovitură pentru Grupul Digi! A plecat un om important
Luiza Domnişoru, director de comunicare pentru grupul Digi – cel mai mare jucător de pe piaţa locală de internet fix şi cablu TV, a plecat de la operator pentru a prelua o poziţie de comunicare pentru start-up-ul fintech britanic Revolut.
„Am acceptat o nouă oportunitate profesională în cadrul Revolut, un business cu o creştere rapidă, care are peste 1 milion de clienţi în România (…). Pentru moment, fiind la început, nu pot spune foarte multe despre planuri, dar sunt încântată să fac parte dintr-o echipă internaţională dinamică”, a declarat Luiza Domnişoru, Head of Communication, Revolut România, potrivit zf.ro.
Cu peste 20 de ani de experienţă în comunicare, dintre care primii ani ca jurnalist, Luiza Domnişoru a lucrat în ultimii trei ani în Grupul Digi.
Luiza Domnişoru este licenţiată în jurnalism (2001), are un master în relaţii publice şi publicitate la SNSPA (2002) şi a absolvit programul Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris – 2016).
În perioada 2002-2003 ea a fost reporter în cadrul agenţiei de ştiri Mediafax.
Doctorand în Ştiinţele Comunicării
La începutul carierei, a lucrat în presa scrisă. Din 2003, a devenit membru al echipei de comunicare a TVR, iar din 2004 a coordonat activităţile de comunicare externă corporate şi comunicare de produs ale televiziunii publice.
În 2008, s-a alăturat Grupului Renault în România, ca şef Serviciu Relaţii Publice.
Înainte de a deveni director de Comunicare şi CSR al Grupului DIGI, în iunie 2018, a fost Corporate Communications Director în cadrul agenţiei de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionând conturi şi proiecte din domeniul energiei şi infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurări etc.
În paralel, ea derulează şi activităţi didactice, fiind profesor asociat al Universităţii din Bucureşti şi membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA româno-francez INDE, organizat de ASE şi CNAM (Paris).
De curând, este doctorand în Ştiinţele Comunicării la Facutatea de Jurnalism din Bucureşti.