Grupul Pro TV, lider de audienţă pe segmentul comercial în 2018. Ştirile, „Românii au talent” şi meciurile din Europa League, între cele mai urmărite programe

Grupul Pro TV a fost lider de audienţă pe segmentul publicului comercial în anul 2018, când ştirile, emisiunea „Românii au talent”, meciurile din Europa League şi serialul „Las Fierbinţi” au fost între cele mai urmărite programe.  

În 2018 (ianuarie – decembrie), canalul Pro TV a condus topul audienţelor pe toate segmentele de public, transmite grupul într-un comunicat.

Pe parcursul întregii zile, postul de televiziune a obţinut o medie de 3,6 puncte de rating şi 22,5% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2,3 puncte de rating şi 14,5% share. În prime time, Pro TV conduce topul cu o medie de 8,2 puncte de rating şi 24,7% share, în timp ce televiziunea de pe locul al doilea a obţinut o medie de 5,2 puncte de rating şi 15,6% share.

Atât pe parcursul întregii zile, cât şi în prime time, grupul Pro TV (Pro TV, Pro 2, Pro X, Pro Gold, Pro Cinema, Pro TV Internaţional) a fost lider de audienţă. Pe durata întregii zile, posturile grupului Pro TV au obţinut o medie de 4,3 puncte de rating şi 26,7% share, în timp ce grupul media competitor a înregistrat o medie de 3,1 puncte de rating şi 19,7% share. În prime time, grupul Pro TV a obţinut o medie de 9,5 puncte de rating şi 28,8% share, în timp ce grupul media de pe locul secund a înregistrat o medie de 6,6 puncte de rating şi 20,1% share.

Cele mai urmărite programe

Ştirile Pro TV de la ora 19.00 conduc topul ştirilor cu o medie de 8 puncte de rating şi 29,4% share.

Emisiunea „Românii au talent”, meciurile din UEFA Europa League şi „Las Fierbinţi” (cu cele două sezoane difuzate, 13 şi 14) au condus topul celor mai urmărite programe din 2018.

„Românii au talent”, cu sezonul care a celebrat Centenarul României, a obţinut o medie de 13,7 puncte de rating şi 40,9% share. Meciurile din UEFA Europa League au adus cifre de audienţă foarte bune în categoria sport, cu o medie de 11,6 puncte de rating şi 34,4% share, urmate de competiţiile UEFA Nations League şi UEFA Champions League, difuzate şi de Pro TV.

 

Emisiunea „Ce spun românii” a fost lider de audienţă cu o medie de 5,3 puncte de rating şi 24,5% share. „România, te iubesc!”, care abordează subiecte sociale, de educaţie, culturale şi economice de interes naţional, a obţinut o medie de 5 puncte de rating şi 18,5% share.

În 2018, filmele Pro TV difuzate în fiecare duminică în prime time au obţinut o medie de 8 puncte de rating şi 21,7% share.

Cifrele de audienţă sunt pe segmentul publicului comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 49 ani.

Cifrele au fost furnizate de Kantar Media. Au fost luate în considerare producţiile cu cel puţin 3 difuzări.