LOVITURĂ DURĂ pentru MEGA IMAGE şi METRO
7 octombrie 2014, 11:40
Ultima modificare în 7 octombrie 2014, 11:45
Metro, Selgros, şi Mega Image au fost dovedite că s-au înţeles la preţ, în defavoarea consumatorilor din România. Vot primi AMENZI
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Costurile operaționale ale magazinelor online pot ajunge până la 15% din prețul final al produselor
- Divizarea Electrocentrale București, finalizată
- Markus Wirth (CCRE): În 2015 investiţiile elveţiene în Mureş se vor ridica la jumătate de miliard de euro
- Adrian Popa (BAT România): Reducerea la 10% a contrabandei cu ţigări ar compensa scăderea CAS cu 5 puncte procentuale
- Patronatul francez propune o terapie de şoc pentru a lupta împotriva şomajului record
- Tranzacție de 17 miliarde de dolari pe piața farma
- Cele mai inspirate şi cele mai nefericite rebrandinguri
- O afacere 100% românească
- Germania: Industria de apărare ameninţă că îşi va muta producţia peste hotare
- Constantin Niţă: Oamenii de afaceri trebuie stimulaţi să intre cât mai agresiv pe pieţele internaţionale