PRO TV a avut o audienţă în prime time pe intervalul comercial (18-49 de ani) de 7,1%. În acelaşi interval, concurentul său direct, Antena 1, a obţinuit 6,1%. La rândul său, Kanal D a reuşit să atragă 3,6% din spectatorii din această categorie de vârstă.
Pe acest segment orar, Pro TV a difuzat show-ul Ninja Warrior, în timp ce la Antena 1 rula emisiunea Insula Iubirii, iar la Kanal D era un nou episod din Exatlon.
Dintre televiziunile de ştiri Antena 3 a înregistrat o cotă de 0,9% în perioada de maximă audienţă şi pentru publicul urban şi general 18-49 de ani, fiind lider de audienţă. Pe locul doi a fost România TV cu un rating de 0,8%, urmată de Realitatea TV, cu o cotă de 0,5%, şi de Digi 24, cu 0,4%, iar, pe ultimul loc, este B1 TV cu 0,1%.
La nivelul întregii zile de ieri, pe acelaşi interval comercial 18-49 de ani, Pro TV a înregistrat o cotă de 4,3%, Antena 1 – 2,4%, iar Kanal D – 1,3%.