Inițial, compania era obligată să șteargă datele cu caracter personal ale clienților, de exemplu codul numeric personal. Ulterior, RCS&RDS a cerut anularea deciziei, dar fără succes.
Tribunalul București a respins cererea de anulare a deciziei.
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)a decis, în luna aprilie, ca datele clienților să fie șterse.
RCS&RDS nu este singurul operator care s-a aflat în această situație. Orange, Vodafone și Telekom au avut și ei fix aceeași problemă.
Toți au contestat în instanță decizia Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
RCS&RDS face parte din grupul Digi și este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața din România. Colosul furnizează servicii de cablu, telefonie fixă și mobilă, dar și internet.
În 2017, compania a înregistrat un profit de 294,5 milioane. Potrivit Ministerului Finanțelor, jucătorul a înregistrat o cifră de afaceri de 4, 227 miliarde lei.