După opt ani, emisiunea își schimbă sponsorul principal: firma care asigura Marele Premiu din finală și avea cea mai mare expunere în cadrul talent-show-ului. Anul acesta, Telekom nu va mai fi sponsor principal al emisiunii Românii au talent, după opt ani neîntrerupți în acest rol (început cu brandul Cosmote și continuând cu Telekom, după rebranding).
Din promourile difuzate deja pe postul de televiziune, noul sponsor principal al show-ului este compania Rompetrol. Contactați de Paginademedia.ro, reprezentanții companiei au precizat că „Telekom continuă să fie partener Românii au Talent și în 2019, având un pachet de expunere în cadrul show-ului care răpunde nevoilor și priorităților de comunicare ale Telekom pentru acest an”.
Telekom era sponsor și la un alt mare show de la Pro TV, Vocea României. Întrebați și de Vocea României, la care Telekom este de asemenei partener, aceștia au precizat, conform sursei citate că: „Vom lua în considerare și în acest an parteneriatul cu Vocea României și vom evalua propunerea în funcție de obiectivele de comunicare ale Telekom în 2019”
Răspunsul integral al Telekom în continuare:
„Nu este vorba de o desparțire. Telekom continuă să fie partener Românii au Talent și în 2019, având un pachet de expunere în cadrul show-ului care răpunde nevoilor și priorităților de comunicare ale Telekom pentru acest an.
Vocea Romaniei si Romanii au Talent au fost inca de la inceput vectori importanti de comunicare pentru Cosmote, apoi pentru Telekom, fiind in fiecare an parteneri ai show-urilor, inca de la prima editie a acestora.
Vom lua in considerare si in acest an parteneriatul cu Vocea Romaniei si vom evalua propunerea in functie de obiectivele de comunicare ale Telekom in 2019.”