Surprizele continuă la capitolul audiențe. Deși Mihai Gâdea este fără doar și poate jurnalistul TV cu cel mai mare impact la public, se clasează pe locul 2 în preferințele telespectatorilor, după România în 60 de minute de la RTV, emisiune moderată de Denisa Pascu.

La orașe, România TV a câștigat primul loc, cu aproximativ 330.000 de telespectatori, iar mică distanță s-a aflat emisiunea prezentată de Mihai Gâdea, Sinteza zilei. De pe podiumul din mediul urban iese emisiunea Exces de putere și urcă Adevăruri ascunse, tot de la Antena 3, scrie paginademedia.ro.

COMERCIAL. Adevăruri ascunse a fost emisiunea preferată a tinerilor din mediul urban. Emisiunea „atipică” de pe Antena 3, în care numerologia, leacurile naturiste, previziunile și puteri paranormale sunt principalele subiecte, a fost urmărită de o medie de 53.000 de persoane.

Distanță mică între Antena 3 și România TV; România în 60 de minute și Sinteza zilei au obținut medii de 43.000, respectiv 40.000 de telespectatori.

Digi 24 este prezent doar în topul comercial, cu emisiunea Jurnalul de seară, cu Cosmin Prelipceanu. Pe publicul urban, Jurnalul de seară este imediat "sub linie", cu 80.000 de telespectatori (urmat de România 9, cu Ionuț Cristache, de pe TVR 1). 

Interesant este că în top 10 emisiuni de tip talk show, 7 sunt de la Antena 3 și 3 de la România TV.