Lovitură pentru Antena 3. Șocul vine de la Realitatea TV

Antena 3 și Realitatea TV se află în topul televiziunilor de știri din țara noastră, iar dacă prima înregistrează o audiență mai mare la orașe, Realitatea TV reușește să obțină o cotă egala la capitolul care contează cel mai mult pentru publicitari.

Antena 3 a înregistrat ieri pe segmentul urban o cotă de piață de 2,2%, în timp ce Realitatea TV a avut 1,1%. România TV a fost pe 2 cu o cotă de 1,6%, iar Digi 24 și B1 TV pe ultimele locuri cu 0,6% respectiv 0,3%. Este vorba de intervalul orar 19.00- 23.00.

Atunci când vine vorba de publicul comercial 18-49 de ani, în prime time, Antena 3 și Realitatea TV sunt la egalitate. Ambele televiziuni au înregistrat o cotă de 0,7%. Digi 24 e pe trei cu 0,6%, iar România TV și B1 TV au 0,2%, respectiv 0,1%. 

În prime time pe publicul comercial cea mai mare cotă de piața a avut-o ieri PRO TV, 8,7%. Antena 1 a fost pe 2 cu o cotă de 8,2%, iar Kanal D încheie topul cu o cotă de 2,8%.