Frunza Elenei Udrea a stârnit multe controverse în trecut, spunându-se despre ea că nu este originală. Radu Oprea, actualul ministru al Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, a spus că frunza nu a devenit un brand de țară, așa cum s-a dorit.
Radu Oprea, ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, a afirmat despre frunza Elenei Udrea că a fost plătită de statul român și există obligația de a o folosi, deoarece Curtea de Conturi nu te iartă.
Frunza Elenei Udrea nu a reușit să devină un brand de țară
Acesta a spus, de asemenea, că frunza Elenei Udrea nu a devenit un brand de țară, așa cum s-a dorit.
”Am primit raport, a fost discutat, au fost studii de specialitate, acea frunză a fost plătită de statul român, există o obligaţie de a folosi acel logo pentru că Curtea de Conturi nu te iartă. Este o obligaţie. Este brandul de ţară. În acest moment din păcate au trecut ani şi nu a dat roade. Ştiţi bine discucţiile, ce constatăm astăzi este că nu s-a transformat într-un brand de ţară, cum ne-am fi dorit”, a declarat acesta în cadrul emisiunii Proiect de ţară: România, de la Prima News.
Radu Oprea a explicat că există un consiliu format din specialiști care funcționează în minister, care se referă la brand. Ei sunt cei care trebuie să își spună părerea inclusiv despre noul logo propus de jurnalistul englez Charlie Ottley, dar oficialul a spus că nu a avut reacții bune din partea colegilor din minister.
Britanicul Charlie Ottley a propus un nou logo pentru România
Vă reamintim că săptămâna trecută, Charlie Ottley a propus un nou brand de țară pentru România. Miercuri, pe 15 iunie, jurnalistul britanic și-a tatuat pe braț lupul dacic încolăcit în forma literei R, simbol pe care îl propune ca logo al țării noastre. Acesta consideră că România are nevoie de acest demers pentru că țara în care a ales să locuiască are o istorie bogată, pe care lumea trebuie să o cunoască.
„România are nevoie de un nou logo turistic. Nu este suficient să spunem că avem copaci (și, întâmplător, cel mai mare număr de defrișări ilegale din Europa). Iar Carpații reprezintă o grădină, cu garduri vii ordonate, peluze bine tunse și straturi de flori bine îngrijite.
Este ultima zonă cu adevărat sălbatică din Europa, cu cea mai mare pădure mixtă și cu două treimi din prădătorii de vârf ai Europei. România este, de asemenea, o țară cu o istorie complexă de mii de ani și o moștenire culturală diversă care datează dinainte de daci.
Este, de asemenea, un tărâm al abundenței. Din acest motiv, am creat un nou logo pentru a încerca să reflectăm aceste aspecte importante”, a explicat el pe Instagram.
Mai multe puteți citi aici.