Lovitură cruntă pentru toți românii. Se întâmplă în marile magazine chiar înaintea sărbătorilor de iarnă. Este un anunț extrem de îngrijorător făcut chiar de către șeful celor de la Auchan, unul dintre retailerii care operează în România.
Avertisment extrem de dur pentru toți românii chiar înaintea Crăciunului. Vom fi arși la buzunare. Este o mare criză pe care o traversează România, a dezvăluit Florin Căpățână, șeful Auchan România, la o conferință de profil.
Criză mare, înainte de Crăciun
România trece printr-o mare criză, chiar înainteaa Sărnătorilor de iarnă. O spune unul dintre oamenii care conduc unul dintre retailerii de profil din țara noastră. “Ca provocări pe care le avem în această perioadă extrem de aglomerată, este cea a aprovizonării cu carne de porc. Este o mare criză pe care o traversează România. Încercăm să ne aprovizionăm din surse cât îndepărtate de focarele de pestă porcină. Nu fac comentarii în legătură cu prețurile, pentru că și noi, deocamdată, așteptăm să vedem prețurile produselor care sunt pregătite să vină în magazinele din România”, a spus directorul de calitate al Auchan România, Florin Căpățână.
Căpățână spune că tendințele pentru consumatorii români în preajma sărbătorilor se vor îndrepta, ca în fiecare an, spre sectorul patiseriile, cofetăriilor, brutăriilor și carmanegeriilor. “Lucrurile vor sta ca în fiecare an. Partea de patiserie, cofetărie, brutărie și carmangerie vor fi asaltate de către clienți. În acest moment, suntem într-o febra de aprovizionare a magazinelor, a gândirii strategiei de program pentru întâmplinarea clienților, astfel încât să nu existe o aglomerare, pentru a evita cozile din magazine”, a susținut Căpățână.
Directorul a explicat că există o cerere în creștere a consumatorilor pentru produse cât mai naturale, iar industria s-a adaptat la noile tendințe. “Industria, vâzând că românii cer produsele tradiționale și sănătoase, s-a adaptat. Industria laptelului a făcut investiții foarte mari în acest sens, cea a cărnii la fel, în vederea apropierii de alimente cât mai naturale, cât mai puțin procesate. Un client sănătos este cel care poate reveni să facă cumpărături”, a conchis acesta.