După ce nu cu mult timp în urmă, Adrian Sârbu a vândut publicațiile ProSport și ProMotor către Radu Budeanu, fondatorul CanCan și Ciao, acum fostul șef de la Pro Tv renunță și la Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV și Go4IT. Brandurile vor fi preluate împreună cu echipamentele și angajații, în urma unei unei oferte indicative pe care a acceptat-o la sfârșitul săptămânii trecute.
Informația a apărut prima dată pe profit.ro și confirmată de capital.ro și de alte surse din piață. Se pare că Adrian Sârbu dorește să-și concentreze atenția și resursele mai mult asupra televiziunii pe care se pregătește să o lanseze, Smart Tv.
Marele câștigător este, însă Radu Budeanu, care la doar 40 de ani va ajunge să controleze cel mai puternic grup mass media din online, SB Corporate Limited. Odată finalizată tranzacția, acesta va deveni primul român care va ocupa locul 1 în îndustria mass media online, la nivel de grupuri. În ultimii 15 ani, elvețienii de la Ringier au condus clasamentul, urmați de grupul RCS& RDS, deținut de Zoltan Teszari. Din Ringier fac parte publicații ca Libertatea, Gazeta Sporturilor, Viva sau Unica, dar și alte site-uri mai mici.
SB Corporate Limited va include așadar pe lângă celebrele CanCan, Ciao, ProSport, ProMotor, Verdict, acum și Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV și Go4IT, ajungând astfel la un total de 14.644.000 unici. Grupul devansează astfel fostul lider Ringier, care a strâns doar 12.980.078 unici în luna septembrie. RCS & RDS, care include Digi24 și DigiSport cade pe locul 3 cu 10.010.571 unici.