Compania poloneză LPP Fashion, care deţine brandurile de articole vestimentare Cropp Town şi Reserved, a anunţat că va lansa pe piaţă un nou brand, House, şi va deschide trei noi locaţii printr-o investiţie de 1,5 milioane de euro. LPP Fashion îşi face intrarea în cadrul centrului commercial AFI Palace Cotroceni, care va fi inaugurat la finele lunii noiembrie. Compania poloneză va deschide aici trei locaţii, respectiv câte un magazin Cropp Town, Reserved şi House. “În
Compania poloneză LPP Fashion, care deţine brandurile de articole vestimentare Cropp Town şi Reserved, a anunţat că va lansa pe piaţă un nou brand, House, şi va deschide trei noi locaţii printr-o investiţie de 1,5 milioane de euro.
LPP Fashion îşi face intrarea în cadrul centrului commercial AFI Palace Cotroceni, care va fi inaugurat la finele lunii noiembrie. Compania poloneză va deschide aici trei locaţii, respectiv câte un magazin Cropp Town, Reserved şi House.
“În Cotroceni Park, am intrat cu toate cele trei branduri ale noastre: Reserved, Cropp Town şi House. Am investit aproape 1,5 milioane de euro în deschiderea acestor trei noi locaţii LPP Fashion. Mai exact, amenajarea magazinului Reserved a costat 850.000 euro, House, 225.000 euro şi Cropp Town, 375.000 euro”, spune Alexander Zeciu, Director General LPP Fashion Distributor.
Planuri de expansiune blocate în 2009
Zeciu a mai artătat că, dacă la începutul anului 2009, LPP Fashion avea o poziţie optimistă vis a vis de piaţa de retail, în prezent compania se află într-o poziţie de expectativă. “Pentru moment, planurile nostre de expansiune sunt blocate. Dar asta nu înseamna că în 2010 nu intenţionăm să ne mărim numărul de locaţii. Sperăm ca piaţa să se stabilizeze într-o oarecare măsură”, a declarat oficialul companiei. Zeciu a mai precizat că vizează intrarea cu brandurile deţinute în centre comerciale din Constanţa, Cluj, Arad, Iaşi, Baia Mare. În plus, LPP Fashion vizează inaugurarea de magazine în cadrul mall-ului bucureştean Sun Plaza.
“La capitolul obiective, aş menţiona şi că LPP Fashion vrea să mai aducă în România încă cel puţin un brand nou”, spune directorul general al companiei.
Previziuni pesimiste
În ceea ce privşte afacerile pentru anul în curs, LPP Fashion mizează pe un business de 5,2 milioane de euro, în creştere cu 1,2 milioane de euro faţă de 2008.
“Dacă la începutul anului, eram ceva mai optimist şi credeam că o să reuşim fără probleme să atingem un barem de 7 milioane de euro, evoluţia pieţei din România pe timp de criză ne-a schimbat radical aşteptarile şi ne-a modificat estimările”, afirmă Alexander Zeciu.
Piaţa de retail fashion a scăzut în acest an cu 30–35%, ajungând la o valoarea similară cu cea din 2006, respective 1,5 miliarde de euro, potrivit estimărilor jucătorilor din domeniu.
Ofertele speciale şi strategiile de marketing susţin LPP Fashion
Cu toate acestea, Zeciu spune că încă estimează o cotă de piaţă de 60% în 2011, mizând pe ofertele speciale, strategiile de marketing şi PR, precum şi pe un plan de business “deştept”.
În România, LPP Fashion deţine Cropp Town, Reserved şi House, deţinând opt magazine aflate în Bucureşti ( Baneasa Shopping City, Liberty Center şi Vitantis Shopping Center), Bacău (Arena Mall) şi Brăila (Promenda Shopping Center).
LPP a inaugurat primul magazin din România în aprilie 2008. Anul trecut, compania a înregistrat venituri de 4 milioane de euro.