În comunicatul anterior menționat proiectul se numește „Modernizare strada Gh. Grigore Cantacuzino în zona Pasaj CFR Podul Înalt prin lărgire la 4 benzi, reabilitare strada Gh. Grigore Cantacuzino, tronson Şoseaua Vestului – limită oraş, inclusiv terminal multimodal” și este finanțat prin Programul Operaţional Regional 2014-2020, are o valoare de 65.554.957.34 lei şi o durată de implementare de 45 de luni.
Care este obiectivul proiectului
Potrivit comunicatului din partea Primăriei Ploiești, principalul scop este acela de a asigura un serviciu eficient de transport public de călători în vederea reducerii numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) şi reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.
Comunicatul de presă mai arată că vor fi realizate lucrări de sprijinire în zona pasajului Podul Înalt, va fi realizat un terminal multimodal, va fi reconfigurată strada Gh Ghrigore Cantacuzino, va fi extins carosabilul în zona pasaj CFR Podul Înalt, de la o banda pe sens la două benzi pe sens, vor fi amenajate sensuri giratorii, infrastructură pentru închiriere biciclete bike rental / bike sharing, piste de biciclete, platforme park&ride, un sistem de e-ticketing, vor fi modernizate staţiile de aşteptare călători, iar aria de acoperire a sistemului de management al traficului va fi extinsă.
Autostrada Ploiești-Brașov ar putea fi gata peste 9 ani
La începutul lunii septembrie, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat o licitație pentru „Completare / Revizuire Studiu de Fezabilitate, elaborare Proiect Tehnic, pentru Autostrada București – Brașov, tronson Ploiești – Brașov”.
Contractul are o valoare estimată de până la 57,67 milioane de lei, fără TVA și are o durată de aproape nouă ani, ce include asistență pe perioada construcției, notează economica.net.
La începutul acestui an, premierul Ludovic Orban a anulat procedura privind construirea prin parteneriat public privat a Autostrăzii Ploiești – Comarnic- Brașov.