'Lucrările de reparaţii au constat în eliminarea deficienţelor existente, şi anume gropi şi suprafaţa neregulată a carosabilului, prin turnarea a 100 tone asfalt pe o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi, în vederea asigurării siguranţei traficului. O dată cu demararea lucrărilor de reabilitare, în a doua jumătate a lunii aprilie a.c., respectiv înlocuirea integrală a sistemului rutier (plăci betonate şi straturi asfaltice), se va circula pe o singură bandă, ce va fi în permanenţă supravegheată de antreprenor pentru asigurarea condiţiilor de siguranţă a circulaţiei', se arată în comunicatul citat.Contractul de reabilitare a podului peste Dunăre în sensul Giurgiu – Ruse a fost atribuit în luna octombrie 2014 Asocierii Collini Lavori S.p.A. – Tecnic Consulting Engineering, iar în luna noiembrie 2014 s-a dat ordinul de începere a lucrărilor.
'Contractul are o perioadă de 16 luni, investiţia fiind finanţată din Fondul European de Dezvoltare Regională prin POS-T 2007 – 2013. Din cele 16 luni, două luni reprezintă perioada de proiectare, care s-a încheiat la sfârşitul lunii ianuarie 2015. Precizăm că lucrările de reabilitare urmează a fi finalizate până la data de 31 decembrie 2015. Potrivit contractului, în afară de lucrările de reparare şi consolidare a podului, se vor realiza şi lucrări de reabilitare a drumului până la punctul de acces vamal. Responsabilitatea proiectării îi revine în totalitate antreprenorului, având o perioadă de garanţie de doi ani', se mai spune în comunicat.