Având o cotă de piaţă de 27,2%, Grupul Lufthansa a transportat, anul trecut, 1.378.636 pasageri pe rutele dintre România şi hub-urile sale din Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Zurich şi Viena, au anunțat vineri reprezentanții grupului. Cifra reprezintă echivalentul unei creşteri de 1,85% în raport cu anul 2012.
De asemenea, anul trecut, Lufthansa a mărit frecvenţa zborurilor din Sibiu către Munchen la două pe zi, schimbare care va fi păstrată şi în programul de vară. Totodată, au fost suplimentate zborurile pe rutele Timişoara-Munchen şi Bucureşti-Viena.
Mia mult, alocarea unor aeronave mai mari pentru zboruri către toate destinaţiile se reflectă în majorarea cu 12% a capacităţii în cazul zborurilor operate de Lufthansa, şi cu 14% în cazul celor operate de Austrian Airlines.
Alături de companiile aeriene din Grup (Germanwings, Swiss şi Austrian Airlines), Lufthansa desfăşoară operaţiuni în cinci oraşe din România: Bucureşti, Timişoara, Sibiu, Iaşi şi Cluj.
Altfel, în februarie 2014, Antonio Tassone a fost numit director general Lufthansa Group pentru România şi Moldova, acesta fiind responsabil pentru vânzări şi marketing în cele două ţări. Tassone s-a alăturat Grupului Lufthansa în anul 2000, în calitate de Global Key Account Manager în Paris, Franţa.
După 7 ani petrecuţi la Paris, a preluat funcţia de senior manager Corporate Business Development pentru Orientul Mijlociu, Africa, Europa Centrală şi de Est, şi Pakistan la Lufthansa German Airlines.