Dezvoltarea retailerilor continuă, cei mai mulți anunțând deja un număr record de deschideri în primele luni ale anului. Flanco Retail a inaugurat la începutul lunii primul său magazin din Satu Mare și pe cel de-a treilea din Iași. Potrivit datelor companiei, noile magazine se înscriu în planul retailerului de a ajunge la o rețea de 110 locații până la finalul lunii și de a deschide 30 de noi puncte de vânzare până la sfârșitul anului. În total, investițiile vor ajunge la 12 milioane de lei în 2016.
Cu o suprafață de peste 470 de mp fiecare, magazinele Flanco din Iași și din Satu Mare sunt poziționate în incinta centrelor comerciale Kaufland. “Ne bucurăm că le putem oferi clienților noștri din toată țara o gamă largă de produse electro-IT și tehnologii de ultimă generație, însoțite de oferte și servicii avantajoase, dar și de o experiență de cumpărare plăcută”, afirmă Bogdan Dirjan, Director de Dezvoltare Flanco Retail.
“Pentru anul 2016 am prevăzut un buget de investiții în valoare de 12 milioane de lei. Planul include extinderea în teritoriu cu 30 de noi puncte de vânzare, dar și optimizarea platformelor IT și a website-ului, astfel încat să putem acoperi eficient întreaga tară, fie prin magazine fizice, fie prin cel virtual”, afirmă Bogdan Dirjan, Director de Dezvoltare Flanco Retail.
Până la finalul lunii martie, retailerul va fi prezent în alte patru centre comerciale din țară. Noile magazine Flanco din Slatina și din Zalău vor fi inaugurate pe 24 martie, în centrul comercial Kaufland, în timp ce Flanco Timișoara Shopping City și Flanco Pitești Auchan Găvana își vor deschide porțile pe 31 martie.