Lupta RCS – Aleph continuă. Postul a rămas la coadă, în ciuda amenințărilor cu amenzi de la CNA

Sursa: Dreamstime

Compania RCS plasează în continuare toate posturile de știri în același pachet tematic, chiar dacă a primit somații și amenzi. În acest context, reprezentantul gigantului a explicat că există câteva „mici probleme tehnice”.

Lupta RCS – Aleph continuă. Postul a rămas la coadă, în ciuda amenințărilor cu amenzi de la CNA

Amintim că situația rămâne neschimbată, în ciuda faptului că Parlamentul a modificat Legea Audiovizualului în acest sens. Astfel, CNA a dat companiei o nouă somație pentru intrarea în legalitate și le-a dat termen două săptămâni pentru a rezolva probleme. În caz contrar, amenzile vor continua.

„Mai avem mici probleme tehnice”, a transmis reprezentantul RCS, Lucian Mihai, către membrii CNA, conform paginademedia.ro

„Eu personal voi cere o monitorizare săptămână de săptămână, iar amenzile vor pleca de unde am rămas, şi nu de la somaţie”, a reacționat Monica Gubernat, membru CNA, cea care conduce, de obicei, şedinţele publice ale forului.

Ce s-a întâmplat în primele opt luni ale acestui an cu marea companie de telecomunicații

În altă ordine de idei, grupul DIGI a virat către bugetul de stat 85.7 milioane de lei în luna august, sumă ce reprezintă taxele și impozitele operațiunilor companiei de telecomunicații RCS & RDS și ale tuturor entităților din Grup, active pe piața locală. În total, în primele opt luni ale acestui an, valoarea contribuțiilor fiscale ale filialelor din România a fost de 661.3 milioane de lei.

Compania pune în practică o viziune de business bazată pe investiții durabile și tehnologii avansate, cu scopul de a satisface nevoile tot mai variate ale clienților. DIGI aduce pe piața autohtonă servicii de telecomunicații fixe și mobile de cea mai bună calitate, la prețuri avantajoase, de care se bucură, de aproape trei decenii, milioane de abonați, scrie într-un comunicat de presă emis de către DIGI România.

Un raport al Bursei de Valori București (BVB) arată că Digi a raportat un profit net de 3,6 milioane de euro în trimestrul II din acest an. Cifrele înregistrate de Bursa de Valori București (BVB) arată că veniturile companiei, cu excepţia veniturilor între segmente şi alte venituri, pentru perioada de trei luni încheiată la 30 iunie 2022 au fost de 370,4 milioane euro, faţă de 310,9 milioane euro pentru perioada de trei luni încheiată la 30 iunie 2021, o creştere de 19,1%.

De asemenea, veniturile companiei, cu excepţia veniturilor între segmente şi alte venituri, pentru perioada de şase luni încheiată la 30 iunie 2022 au fost de 731,1 milioane euro, faţă de 608,8 milioane euro pentru perioada similară a anului trecut, o creştere de 20,1%. Veniturile din România ale Digi pentru trimestrul II au fost de 245,4 milioane euro, prin comparaţie cu 220,2 milioane euro pentru perioada de trei luni încheiată la data de 30 iunie 2021, o creştere de 11,4%.