"Chiar și în perioade de criză, oamenii vor sa se rasfețe. Nu am sesizat semne de scădere a cererii nici în Europa, nici în Statele Unite. Lumea luxului nu se supune acelorași reguli ca restul pietelor", a afirmat Carcelle, la inaugurarea unui magazin Louis Vuitton în Singapore.
Carcelle a spus că LVMH va deschide mai puține magazine, pentru a se concentra mai mult pe extinderea celor deja existente, deoarece "retailul de lux trebuie să fie de asemenea o experiență a luxului".
Acum trei zile, LVMH l-a numit pe fostul director executiv al Danone, Jordi Constans, ca înlocuitor pentru Carcelle, la sfârșitul anului 2012.
Japonia este cea mai mare piață a produselor de lux din lume, dar principala clientelă este formată din chinezi, care fac multe cumpărături atunci când călătoresc în locuri precum Singapore, Hong Kong, Macao sau Paris, a spus Carcelle. Vânzările de bunuri de lux din China vor crește cu 18% pe an, la 180 miliarde yuani (28,2 miliarde dolari), în perioada 2010 – 2015, potrivit estimărilor făcute de compania de consultanță McKinsey.
În primul semestru al anului, profitul net al LVMH a crescut cu 25%, la 1,31 miliarde de euro. Brandul Louis Vuitton este prezent în România din iunie 2008, cu un magazin de 130 de mp in galeria hotelului JW Marriott, în urma unei investitii care a depășit un milion de euro.