Romexpo si Euroexpo, organizatorii celei de-a treia editie a Luxury Show, au anuntat ca evenimentul din acest an a necesitat un buget de investitii de 500.000 de euro. Conform organizatorilor, acesta este similar cu cel al editiei din 2007. Luxury Show si-a deschis ieri portile pentru a treia oara si se asteapta la 10.000 de vizitatori pentru cele trei zile in care se va desfasura evenimentul. In acest an Luxury Show va gazdui 200 de companii din industria luxului care isi vor expune produsele
Romexpo si Euroexpo, organizatorii celei de-a treia editie a Luxury Show, au anuntat ca evenimentul din acest an a necesitat un buget de investitii de 500.000 de euro. Conform organizatorilor, acesta este similar cu cel al editiei din 2007.
Luxury Show si-a deschis ieri portile pentru a treia oara si se asteapta la 10.000 de vizitatori pentru cele trei zile in care se va desfasura evenimentul.
In acest an Luxury Show va gazdui 200 de companii din industria luxului care isi vor expune produsele extravagante. Vizitatorii vor putea vedea astfel la Romexpo, pana duminica, mobilier cu fildes, fir de aur sau cristale Swarovky, masini de lux, bijuterii impodobite cu pietre pretioase sau telefoane mobile exclusiviste. Pe langa acestea, expozitia include si creatii de moda si companii din industria de leisure (intretinere si infrumusetare).
Printre expozanti se vor gasi marci de iahturi precum Sunseeker sau Bavaria, marci auto precum Maserati, Ferrari sau McLaren, marci de terminale mobile precum Vertu sau Motorola si branduri de mobilier ca Ovo Design.
In cadrul editiei din 2007 a Luxury Show, valoarea totala a obiectelor expuse s-a ridicat la 60-70 milioane euro. Printre firmele participante la editia precedenta s-au numarat Bentelli, Casa Auto, Diamandis Center, Harley Davidson Bucuresti, Langellotti, Exclusive Yacht Design, Nautica Yachts, Tiriac Air, Vinexpert si altele.