Starul pop Madonna, împreună cu firma Iconix Brand Group şi managerul Guy Oseary, va fi designerul unei noi linii de ochelari de soare sub marca Dolce & Gabbana. Prima colecţie a prestigioasei casă de modă va fi lansată în luna mai a acestui an şi va cuprinde şase modele de ochelari sub numele MDG. Produsele vor fi marcate cu logo-ul MDG şi vor avea preţuri cuprinse între 248 şi 289 de dolari. Ochelarii vor fi comercializaţi în toate magazinele D&G din întreaga lu
Starul pop Madonna, împreună cu firma Iconix Brand Group şi managerul Guy Oseary, va fi designerul unei noi linii de ochelari de soare sub marca Dolce & Gabbana.
Prima colecţie a prestigioasei casă de modă va fi lansată în luna mai a acestui an şi va cuprinde şase modele de ochelari sub numele MDG. Produsele vor fi marcate cu logo-ul MDG şi vor avea preţuri cuprinse între 248 şi 289 de dolari. Ochelarii vor fi comercializaţi în toate magazinele D&G din întreaga lume, dar şi în reţeaua Sunglass Hut şi în câteva optici special alese.
Madonna a realizat designul colecţiei de ochelari în colaborare cu renumiţii designeri din lumea modei, Domenico Dolce şi Stefano Gabbana. Artista va fi, totodată, şi imaginea campaniei publicitare MDG.
Cântăreaţa pop nu este la prima colaborare cu nume mari din industria de fashion. Astfel, Madonna a avut un contract şi cu brandul Hennes & Mauritz (H&M), pentru a lansa o linie de articole vestimentare. În plus, aceasta a anunţat de curând că va lansat, împreună cu fiica sa Lourdes, o linie de haine pentru adolescenţi, sub brandul „Material Girl”. Produsele „Material Girl” vor fi extrem de variate, plecând de la haine casual până la genţi, încălţăminte şi bijuterii. Preţurile vor începe de la 12 dolari.