Starul pop Madonna, împreună cu fiica sa de 13 ani, Lourdes, va lansa o linie de haine pentru adolescenţi,  sub brandul „Material Girl”. În prima fază colecţia va fi comercializată doar pe piaţa din Statele Unite.

Pentru realizarea acestui proiect Madonna a colaborat cu Iconix Brand Group, una dintre cele mai importante companii de textile din lume. Pentru comercializarea produselor, cântăreaţa a semnat un contract de exclusivitate cu un mare lanţ de magazine din SUA. Astfel Macy’s va distribui, din august 2010, în cele peste 200 de magazine ale sale, dar şi pe site-ul său oficial, produsele sub brandul „Material Girl”.

„«Material Girl» va fi o marcă dinamică şi exclusivă a grupului Macy’s”, a declarat Jeff Gennette, directorul de marketing al retailerului american care a subliniat că Madonna poate fi o sursă de inspiraţie pentru toţi adolescenţii.

Colecţia „Material Girl”, inspirată şi din numele unei piese de pe albumul „Like A Virgin” al Madonnei, a fost concepută şi desenată de cântăreaţa pop şi de fiica ei, Lourdes, în colaborare cu Iconix Brand Group, potrivit unui anunţ al companiei.

Produsele „Material Girl” vor fi extrem de variate, plecând de la haine casual până la genţi, încălţăminte şi bijuterii. Preţurile vor începe de la 12 dolari.

Conform unui anunţ făcut de Iconix Brand Group, „Material Girl” nu se va opri aici, urmând ca în viitorul apropiat să fie lansat şi un parfum sub acest brand, alături de alte noi produse.