Magazinele METRO Cash & Carry din Bucureşti au un nou program, zilnic, între orele 5:00 şi 24:00, adaptat nevoilor clienţilor din Bucureşti. Observaţiile directe privind fluxul de cumpărători în magazine, condiţiile de trafic aglomerat din capitală, ritmul obişnuit de consum şi aprovizionare al profesioniştilor HoReCa şi al comercianţilor au determinat acest interval orar optim de funcţionare. Decizia METRO Cash & Carry de modificare a programului continuă strategia pe
Magazinele METRO Cash & Carry din Bucureşti au un nou program, zilnic, între orele 5:00 şi 24:00, adaptat nevoilor clienţilor din Bucureşti. Observaţiile directe privind fluxul de cumpărători în magazine, condiţiile de trafic aglomerat din capitală, ritmul obişnuit de consum şi aprovizionare al profesioniştilor HoReCa şi al comercianţilor au determinat acest interval orar optim de funcţionare.
Decizia METRO Cash & Carry de modificare a programului continuă strategia permanentă de suport al profesioniştilor din HoReCa şi din comerţul tradiţional. “În 2007 am implementat pentru o perioadă determinată programul non-stop pentru magazinele din Bucureşti. Am observat că orele preferate pentru cumpărături sunt 5:30 – 23:30, fluxul între orele 24.00 şi 5.00 fiind de maxim 2% din totalul unei zile. Astfel, am reanalizat cantitatea şi calitatea serviciilor oferite de METRO în intervalul 5.00 – 24.00, hotărând intensificarea acestora,” spune Andrada Păun-Vrapciu, Head of Corporate Communication MCC România & Moldova.
Începând cu data de 1 martie 2009, cele 4 magazine METRO Cash & Carry din Bucureşti – Băneasa, Militari, Berceni şi Voluntari – funcţionează conform noului program. Toate celelalte magazine METRO din ţară menţin programul de până acum şi anume 6:00 – 22:00.
“Modificarea programului de funcţionare nu este dictată de către contextul economic actual şi nu afectează politica de personal, fiind vorba de o reaşezare şi concentrare a resurselor pentru a oferi cele mai bune servicii exact atunci când clienţii noştri au nevoie. Aceasta înseamnă mai multe case deschise, mai mulţi operatori pentru aprovizionarea la raft şi o asistenţă pe raion corespunzătoare numărului de cumpărători. În plus, prin acest program, activităţile din magazin precum aşezarea produselor la raft pot fi gestionate fără a incomoda sau afecta clienţii, ajutându-i în acelaşi timp pe angajaţii noştri,” explică Andrada Păun-Vrapciu.
METRO Cash & Carry este reprezentat în 29 de ţări cu peste 650 de magazine cash&carry. Cu peste 100,000 de angajaţi, la nivel mondial, compania a atins vanzări de 31,7 miliarde Euro. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2007, vânzările METRO Group au atins cifra de 64 miliarde Euro. Compania numără aproximativ 300.000 de angajaţi şi operează în peste 2.200 de locaţii din 32 de ţări. Partea operaţională a afacerii este desfăşurată de diviziile de vânzări care operează independent pe piaţă: METRO/ Makro Cash & Carry; hipermarket-urile Real; Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof.
METRO Cash & Carry România este o parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional.
METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Bucureşti. Astăzi, reţeaua de magazine numără 24 de centre de distribuţie: în Bucureşti – 4 centre (Militari, Voluntari, Berceni şi Băneasa), în Braşov, Constanţa şi Timişoara câte 2 centre şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad si Deva. METRO Cash & Carry România este implicată activ în implementarea şi dezvoltarea aceluiaşi concept de vânzare şi pe piaţa din Republica Moldova, unde în prezent operează cu 3 centre, 2 dintre ele fiind în Chişinău, iar al treilea în oraşul Bălţi.
Sursa: Metro