Românii preferă să realizeze cumpărăturile tot mai mult din mediul online. Cu o medie de 41% a numărului de vizite înregistrate de pe terminalele mobile, magazinele online din România au una dintre cele mai rapide creșteri din Europa Centrală și de Est.
La nivel global, media numărului de vizite de pe terminalele mobile este de 46%. Comparativ cu alte țări din regiune, România depășește piețe precum Slovacia, Polonia, Rusia sau Ucraina, unde media traficului înregistrat de platformele eCommerce de pe terminalele mobile este 37, 31, 27 și respectiv 25%. Aceeași tendință se remarcă și în cazul site-urilor de fashion, cumpărătorii online români preferând tot mai des să își facă cumpărăturile de pe terminalele mobile.
”Românii se mută în mediul online pentru shopping, iar motivul este simplu: se bucură de o diversitate mare a ofertelor și, prin folosirea terminalelor mobile, economisesc timp. În cadrul grupului Answear, site-ul din România este pe primul loc în clasamentul numărului de vizite de pe terminalele mobile și, prin urmare, una dintre primele țări pentru care lansăm o aplicație de mobil dedicată”, menționează Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Potrivit datelor magazinului online de modă Answear.ro, în 2017 peste 60% din vizitele înregistrate lunar au fost realizate de pe dispozitivele mobile. Mai mult, anul trecut platforma online a înregistrat o creștere de aproximativ 30% a numărului de comenzi realizate direct de pe terminalele mobile. Cu ajutorul aplicației de mobil, utilizatorii vor putea vizualiza cele mai noi oferte pentru întreaga familie.