Diferit de orice altă platformă online și nișat, comparativ cu magazinele online obișnuite, www.glami.ro, catalog de fashion, este singura e-platformă dedicată exclusiv segmentului fashion din România, prin intermediul căreia magazinele online specializate pot primi trafic, respectiv comenzi crescute.
Comunitatea iubitorilor de modă și a clienților de calitate
Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro a început cu 20 de magazine online și aproximativ 150.000 de produse listate. La sfârșitul anului, aceste cifre se triplaseră – 60 de magazine online înregistrate și mai mult de 380.000 de produse fashion listate.
Glami România a terminat anul 2017 cu multiple realizări: a depășit veniturile estimate inițial la 2 milioane EURO pentru parteneri în cursul lunii noiembrie, mai repede decât se previzionase, și țintește la generarea a de 10 ori mai mulți clienți și cu 40% mai mult trafic pentru magazinele online locale în 2018.
Mai mult, Glami pune la bătaie comunitatea social media cu peste 200.000 de utilizatori ca fiind unul din atuurile pe care magazinele online interesate de listare ar trebui să le ia în considerare.
Conceptul de destinație “one-stop-shop în fashion” este foarte atrăgător pentru cumpărătorii online din România datorită combinației unice de conținut de tipul blogurilor de fashion cu o împărțire aparte a produselor pe categorii. Această împărțire a produselor este rezultatul potrivirii automate și a instrumentelor unice brandului Glami, pe care acesta le-a adus în România pentru prima dată.
Spre deosebire de magazinele obișnuite de fashion, utilizatorul intră pe platforma Glami și caută în timp real produse de la diverși vânzători de care e interesat, vânzători care sunt afișați în ordinea preferințelor cumpărătorului. După alegerea unui produs, cumpărătorul este redirecționat direct către magazinul respectiv, unde se încheie tranzacția.
Sfaturi pentru creșterea vânzărilor de pe dispozitivele mobile
Cu toate că jucătorii internaționali dețin o mare parte din piață, magazinele online de fashion mai mici, locale nu trebuie să-și piardă speranța.
Reprezentanții Glami afirmă că este încă loc de creștere în piață, în special în ceea ce privește rata de conversie pe dispozitivele mobile.
“Rata de conversie mobilă în România este semnificativ mai mică decât cea înregistrată de alte țări din grupul nostru – și diferă de la magazine la magazine. Creșterea se va înregistra atâta timp cât jucătorii, fie ei mici sau mari, se vor focusa pe diferențiatoare care să stimuleze achiziția, precum videoclipurile de produs, un proces simplu de încheiere a tranzacției și stimulente care funcționează – transport gratuit și retur gratuit fiind printre cele mai importante”, concluzionează Michal Jirak, fondatorul Glami România.
Un pariu câștigător pentru 2018
Magazinele online de fashion din România, locale sau parte din lanțuri internaționale, se pot înregistra pe Glami.ro și astfel pot avea acces la un trafic mai mare și la un număr mai mare de vizitatori interesați de ofertele lor, vizitatori care vor fi convertiți cu succes în clienți. În același timp, au posibilitatea licitării în timp real și de a promova categoriile de interes, în concordanță cu strategiile de vânzări și marketing proprii.
Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat. InspiGroup, compania-mama, a crescut de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări – totul în doar 4 ani.