Primul eşec în afaceri pentru prinţul Charles, un împătimit al produselor organice şi un promotor consecvent al acestora. Magazinul de legume şi fructe organice deschis acum opt ani de Charles la Gloucestershire a căzut victimă recesiunii - din cauza dificultăţilor economice prin care trece Regatul Unit el a fost nevoit să-l închidă, relatează Reuters, citând un reprezentant oficial de la reşedinţa din Londra a prinţului Charles.
Charles a fost nevoit să pună capăt afacerii deoarece magazinul său nu era în măsură să concureze cu serviciile online de livrare a produselor la domiciliu şi cu supermarketurile obişnuite.
Legumele şi fructele comercializate de magazinul The Veg Shed au fost dintotdeauna mai scumpe decât cele din magazinele obişnuite. Costul ridicat al produselor se explică prin faptul că atât legumele, cât şi fructele sunt cultivate în mod ecologic, în cantităţi mici şi toate operaţiunile de îngrijire şi de prelucrare sunt manuale.
O particularitate a The Veg Shed era considerată comerţul cu legume şi fructe de forme şi mărimi neobişnuite. Astfel de produse sunt de regulă respinse de marile lanţuri de supermarketuri, dar prinţul Charles a insistat asupra faptului că acestea nu sunt diferite de ‘verii’ lor de forme standard şi că sunt la fel de gustoase şi sănătoase.
Şi înainte de a fi închis magazinul prinţului Charles s-a confruntat cu probleme. Astfel, cu câţiva ani în urmă, ferma unde erau cultivate fructele şi legumele de vânzare a fost transferată pe teritoriul altei gospodării din cauza costurilor ridicate de întreţinere a acesteia.
Închiderea magazinului prinţului Charles relevă că nici monarhii nu sunt imuni la dificultăţile financiare. Într-o declaraţie, făcută sub rezerva anonimatului, pentru The Daily Mail, un reprezentant al Casei Regale a afirmat că Charles a fost extrem de supărat că a trebuit să închidă magazinul, care s-a dovedit că nu este viabil financiar, întrucât credea în această afacere. (Sursa: Agerpres)