Astfel, circulaţia se va desfăşura dupa cum urmează:
– Sensul de mers Bucurşti – Şos. Bucureşti – Târgovişte va avea următorul traseu : B-dul Bucureştii Noi – Str. Mitropolit Varlaam – Str. Ardealului- Str. Episcop Vulcan- B-dul Bucureştii Noi – Şos. Bucureşti – Targovişte;
– Sensul de mers Şos. Bucureşti – Târgovişte – Bucureşti va avea următorul traseu : Şos. Bucureşti – Targovişte – B-dul Bucureştii Noi – Str. Cricovului – Str. Floare de Crâng – B-dul Laminorului – Str. Ocna Mureş – Str. Mitropolit Varlaam – B-dul Bucureştii Noi.
Potrivit Metrorex, întrucât în zona intersecţiei Bulevardul Bucureştii Noi cu Strada Constantin Godeanu se desfăşoară lucrări, accesul pe Strada Constantin Godeanu se va face prin străzile Romeo Popescu şi Vârful Înalt. Circulaţia rutieră în zona Cimitirului Strauleşti 1 se face exclusiv prin Bulevardul Bucureştii Noi.
Referitor la circulaţia RATB, linia specială 697 va circula pe ruta existentă, urmând a-şi modifica traseul prin Strada Truşeşti – Strada Romeo Popescu (capăt de linie Constantin Godeanu) cu întoarcere prin Strada Vârful Înalt.
Prin extinderea Magistralei 4 de metrou se va oferi o cale de transport de mare capacitate, sigură, confortabilă, fiabilă, accesibilă, rapidă şi directă între zona de Nord-Est a capitalei şi primul nod de transport intermodal de tip Park&Ride Străuleşti.
Proiectul “Magistrala 4.Racordul 2. Secţiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Străuleşti” urmărește realizarea unui sistem de transport integrat pentru bucureşteni, prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti, în ideea de a stimula renunţarea la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public.