”Decizia anunțată joi nu este definitivă, iar solicitarea Omnitrax, cel mai mare operator feroviar privat din America de Nord,  ar putea fi reexaminată în următoarele două săptămâni”, spun surse din industria feroviară. Compania americană a contestat privatizarea încă de la începutul lunii iunie.
De altfel, imediat după anunțul prin care GFR, controlată de omul de afaceri Gruia Stoica, a rămas singurul concurent  în cursa pentru CFR Marfă, preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a arătat că preluarea operatorului feroviar nu va putea avea loc înainte de o analiză a tranzacţiei din punct de vedere concurenţial. Chiriţoiu a spus atunci că nu este clar dacă avizul va trebui dat de partea română sau va ajunge în atenţia Comisiei Europene. ”Va exista (…) o analiză /a procesului de preluare GFR a CFR Marfă, n.r./ şi, repet, primul lucru pe care trebuie să-l vedem este dacă acest caz va fi analizat la noi sau îl va prelua Bruxellesul", a subliniat atunci şeful Consiliului Concurenţei. 
Acum, pentru definitivarea procesului de privatizare mai este nevoie de obținerea avizului din partea Consiliului Concurenței.
GFR a oferit circa 200 de milioane de euro pentru preluarea a 51% din CFR Marfă. În plus, GFR și-ar fi asumat și investiții de circa 900 de milioane de lei (lucru care nu era cerut prin caietul de sarcini).
Privatizarea CFR Marfă a fost învăluită în semen de înrtebare încă de la început, culminând cu momentul în care ceilalți doi investitori s-au retras din process (n.r. – Asocierea Transferoviar Grup & Donau Finanz GMBH și Omnitrax), astfel singurul rămas fiind GFR .