Avand la dispozitie atat de multa varietate, alegerea nu este deloc usoara. Pentru a neasigura ca produsul sau serviciul ni se potriveste, ne implicam intr-un proces de achizitie complex si analizam cu minutiozitate termenii si conditiile, comparam specificatii, preturi si modele, dar avem intotdeauna in vedere experientele anterioare, acestea fiind factorul cu cea mai mare influenta asupra deciziei. Toate acestea pentru ca la final sa fim multumiti de alegerea facuta.
Din postura de client in cea de furnizor
Avand aceasta imagine in minte, realizam cat de acerba este de fapt competitia intre producatori, furnizori, distribuitori de produse sau servicii similare, fiecare dorindu-si sa ocupe o pozitie fruntasa in topul cumparatorilor. Sunt efectuate studii si cercetari costisitoare pentru a descifra comportamentul consumatorului, pentru a afla care sunt factorii care il conduc spre anumite produse si factorii care il indeparteaza de altele.Se fac apoi analize si se stabilesc trenduri, mai mult sau mai putin relevante. Nu o data insa s-a constatat ca oamenii actioneaza independent de aceste trenduri si ca o strategie de campanie ce a functionat la un moment dat, peste un interval de “x” zile/luni/ani nu va mai aduce rezultatele scontate.
Portofoliu de experiente memorabile
In Gebruder Weiss nu am realizat astfel de studii, insa credem cu tarie ca oamenii sunt impulsionati de emotie si trairi, ca vor sa discute cu oameni, nu cu politici de companie, functii sau roboti telefonici. Si mai presus de toate, credem ca oamenii nu cumpara produse sau servicii, ci experiente. Fiecare decizie se contureaza pe motive personale, subiective, pe o experienta anterioara proprie sau impartasita, care a adus cu sine satisfactii. Am inteles ca nicio actiune nu trebuie intreprinsa cu scopul de a nediferentia de competitie, ci cu scopul de a aduce plus-valoare si experiente memorabile partenerilor nostri. In timp, am inteles ca tocmai aceasta atitudine ne face diferiti.
Convingeri, atitudine si conectivitate
Plecand de la aceste convingeri, ne-am format echipa din oameni care gandesc din perspectiva clientului si nu a profitului, care stiu ca un client multumit devine un client fidel. Suntem atenti la cerinte si nevoi si ne dezvoltam in aceeasi directie. In cei peste 20 de ani de activitate, am dezvoltat o retea vasta de filiale pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri si pentru a le transporta in siguranta bunurile, am dezvoltatun portofoliu complet de servicii, de la transport rutier, aerian si maritim si panala solutii logistice integrate si ne adaptam continuu prin noi departamente si responsabilitati astfel incat sa fim conectati cu partenerii nostri.
Beneficii date de parteneriat
Fiecare contact personal sau telefonic este important si ii acordam o atentie sporita. Inregistram cerintele si propunem solutii avantajoase, nu doar din punct de vedere financiar, ci care sa acopere toate nevoile celor care apeleaza la serviciile noastre. Din momentul in care colaborarea demareaza, partenerii nostri sunt informati in timp real referitor la toate detaliile transportului: colectare, timp de tranzit, status marfa, livrare. Situatiile neprevazute ce pot surveni sunt abordate cu profesionalism si dedicare, astfel ca dvs. nu doarveti fi la curent cu aceste situatii, dar veti putea alege variantele de solutionare care vi se potrivesc. Veti avea alaturi, pe tot parcursul proiectului, o persoana dedicata care, inainte detoate, isi desfasoara activitatea in beneficiul dvs., avand drept obiectiv principal crearea unei experiente pozitive, demne de un provider de servicii premium.
Despre Gebrüder Weiss Romania
Gebrüder Weiss Romania are peste 20 de ani de expertizapepiatalocala si un numar de peste 600 de angajati. Bazandu-se pe o infrastructura nationala prin platforma logistica proprie cu 11 terminale logistice si de cross-docking si puncte de lucru situate in Bucuresti, Arad, Sibiu, Cluj, Bacau, Brasov, Constanta, Oradea si Craiova, Gebrüder Weiss Romania ofera solutii logistice inteligente pentru clientii sa isi asigura servicii flexibile de distributie prin transport rutier, feroviar, aerian si maritim.
Contact
Str. Ithaca 1000, Bolintin Deal, jud. Giurgiu
T. +40.372.678.500
E. office.ro@gw-world.com
https://www.gw-world.ro