Companiile britanice au început să bage mai mulţi bani în promovarea pe internet decât în publicitatea „pe sticlă”, se arată într-un raport al Internet Advertising Bureau (IAB).
Conform raportului, în prima jumătate a acestui an, publicitatea online a crescut cu 4,6%, companiile cheltuind aproximativ 1,7 miliarde de lire sterline, în timp ce pentru promovarea pe TV au dat 1,6 miliarde de lire.
„Online-ul a devenit cel mai mare mediu pentru piaţa de publicitate din Marea Britanie”, se arată în studiul IAB, care arată că acesta deţine acum o cotă de piaţă de 23,5% din total.
În anul 2008, publicitatea online din Marea Britanie a ajuns la nivelul de 3,3 miliarde de lire sterline, cu 17% mai mult decât în anul precedent, în condiţiile în care piaţa de advertising a scăzut cu 3,5%.
În România, conform unui raport al IAB, piaţa de publicitate online s-a situat la nivelul de 20 milioane de euro.
SURSA: „The Independent”