În regiune, Austria a înregistrat o creştere de 55%, în 2013, faţă de 35% în 2010, Slovacia 45%, faţă de 28% în 2010, Ungaria 27%, faţă de 12% în 2010, Cehia 62%, faţă de 38% în urmă cu patru ani, Croaţia 17%, faţă de 13% în 2010.
Potrivit cercetării, la 31 iulie 2014, gradul de utilizare a canalelor digitale era de 18%, dintr-un total de 90% de utilizatori de servicii bancare aflaţi în relaţie cu o sucursală bancară.
Dintre clienţii băncilor care au folosit sistemele digitale, 14% au utilizat internet bankingul de pe computerul personal sau laptop, 6% de pe smartphone sau tabletă prin browsere dedicate, 8% au accesat serviciile prin internet banking, smartphone sau tabletă, folosind aplicaţiile băncii, iar 2% prin email, cu ajutorul consilierilor de clientelă.
Clienţii care au ales zona de self-service în sucursale au fost în proporţie de 70%, cei care au utilizat numerarul la ghişeu au reprezentat 63%, iar în proporţie de 20% au apelat la consilierul personal din sucursală pentru operaţiuni. (Sursa: Agerpres)