Lantul de supermarket-uri Lidl va comercializa si automobile, cu un discount de peste 25% in Germania, timp de o luna, in cadrul unui parteneriat cu dealerul ATG. Clientii supermarketurilor Lidl vor putea astfel nu numai sa cumpere chips-uri la un pret scazut ci si sa achizitioneze masini.
La inceputul acestei saptamani, Lidl a inceput vanzarile modelelor Opel Corsa si Volkswagen Polo cu un discount de peste 25% fata de pretul de lista al acestora.
Totusi, procedura este putin mai complicata, iar clientii nu pleaca cu masina direct din parcarile magazinelor Lidl.
Acestia trebuie sa fie sigur ce masina isi doresc, pentru ca nu exista posibilitatea unuu drive-test inaintea achizitionarii, insa pot beneficia de prima in valoare de 2.500 de euro oferita de statul german in cazul casarii autovehiculului vechi.
„Clientii selecteaza online optiunile dorite pentru masina. Apoi, noi transmitem aceste date partenerului ATG, care contacteaza clientii. Daca totul este in regula, este intocmit contractul de vanzare-cumparare, iar cumparatorul poate ridica masina de la sediul ATG”, a explicat purtatoarea de cuvant a Lidl, Petra Trabert.
Cu alte cuvinte, Lidl este responsabil doar pentru pimii pasi ai tranzactiei realizata intre ofertant si beneficiar.
Lidl este cunoscut in toata Europa pentru produsele alimentare, articolele de uz casnic si alte bunuri comercializate la un pret scazut. Lid este unul din cele mai mari lanturi de supermarketuri din lume, cu un venit anual de 60 miliarde de euro. Compania are 150.000 de angajati in cele 8.000 de magazine, raspandite in 22 de tari.