Având în vedere evoluția vânzărilor din primele șase luni din acest an, compania și-a stabilit ca țintă o triplare a vânzărilor față de nivelul din 2010.
Potrivit datelor Be Igloo, 90% din vânzările de locuințe din acest an s-au realizat cu apartamente cu două camere, în timp ce numai 9% dintre clienţi au preferat să cumpere apartamente cu trei camere şi doar un procent s-au orientat spre garsoniere sau locuinţe cu mai mult de 3 camere.
“În primele șase luni ale anului trecut am vândut 30 apartamente, în timp ce în primul semestru 2011 am dublat numărul tranzacțiilor, față de 2010. Preţurile medii cu care clienţii au achizitionat apartamentele atât în 2010 cât şi anul acesta a rămas în jur de 60 – 80.000 de euro. Chiar dacă aşteptările sunt optimiste, aceste rezultate nu trebuie totuşi să ne facă să asteptăm un boom imobiliar ca în 2007. Este doar o tendinţă de revigorare a sectorului, normală dupa doi ani de stagnare. Ne aşteptăm ca vanzările să mai crească din toamna, pentru că preţurile au ajuns la un minim posibil şi pentru că oamenii au inţeles că timpul de aşteptare ar trebui să ia sfarşit”, a declarat Nimrod Zvik, managing partner al Be Igloo.
Be Igloo a fost înființată în anul 2009 cu scopul revânzării locuințelor achiziţionate de Romania Invest pe piaţa locală. În urma separării de fondul de investiţii, în luna martie a acestui an, Be Igloo este deținută de Loredana Albu, PR-ul organizației și Nimrod Zvik, directorul de marketing şi vânzări al companiei.
Romania Invest deţine în România circa 730 de locuinţe, din care la vânzare sunt circa 200 de apartamente. Compania are în portofoliu unităţi locative în ansambluri rezidenţiale precum Planorama, Blue Tower şi Vitan Platinum Towers, toate aflate în dificultăţi financiare şi cu şantierele blocate. În plus mai deţine şi apartamente în ansambluri care încă nu au fost finalizate, cum este Optima – dezvoltat de Adama.