Sursa citată precizează că punctele de lucru ale Serviciului situate în strada Ion Ţuculescu, numărul 42B, Sector 3, strada Străduinţei, numărul 1, Sector 4 şi strada Virtuţii, numărul 1-3, sector 6, îşi încetează activitatea odată cu operaţionalizarea noului sediu.
‘La solicitarea ministrului afacerilor interne, Carmen Dan, programul de lucru a fost prelungit pentru luna august, astfel că activitatea cu publicul se va desfăşura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8.30 până la ora 18.30. Programul normal pentru depunerea documentelor şi ridicarea paşapoartelor este între orele 8.30 şi 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi şi vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marţi’, adaugă sursa amintită.
În comunicat se arată că taxele pentru eliberarea paşapoartelor pot fi achitate la ghişeul de Trezorerie deschis la nivelul 1 al centrului comercial, precum şi la unităţile bancare existente la acelaşi nivel, prin transfer bancar. Rămân valabile şi celelalte modalităţi de plată: on-line – prin serviciile puse la dispoziţie de unităţile bancare şi prin mandat poştal la oficiile poştale.
‘Cetăţenii vor putea depune cereri şi ridica paşapoarte şi de la celelalte două puncte de lucru ale Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Bucureşti din şoseaua Pipera, numărul 49 şi din Piaţa Amzei, numărul 13. La toate cele trei sedii se vor elibera atât paşapoarte simple electronice cât şi paşapoarte simple temporare’, se mai precizează în comunicat. AGERPRES