Lungimea totală a pasajului va fi de 356 de metri, lungimea rampei de intrare în pasaj dinspre Calea Văcăreşti, de 111 metri, iar a celei de ieşire spre Niţu Vasile – de 160 de metri.

"Începând cu data de 08 iulie 2014, dupa ora 10:00, se va restricţiona partial circulatia rutieră pe Calea Văcărești, între str. Marțișor și Sos. Olteniței. Pentru execuția lucrării, pe Calea Văcăresti, in perimetrul menționat, se va devia traficul rutier, asigurându-se trei benzi de circulație pe sensul către sos. Olteniței și  două benzi de circulație pe sensul spre bd. Tineretului (față de trei benzi pe sens, existente în prezent)", se menționează într-un comunicat remis de Primăria Municipiului București.

Totodată, autobuzele liniilor 634 şi N103 vor efectua opriri pe Şoseaua Olteniţei în staţia "Piata Sudului", corespunzătoare liniei 232 pe sensul de mers către Calea Văcăreşti.

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat în urmă cu două luni că lucrările la acest proiect, care va face legătura dintre Calea Văcăreşti şi strada Niţu Vasile, vor dura 18 luni, până în luna decembrie 2015, contractul de construcție cu firmele  Astaldi şi Euroconstruct.

Astaldi lucrează în prezent și la pasajul suprateran de la Calea Văcărești și Mihai Bravu, la începutul lunii iunie fiind deschisă circulația doar pe sensul de mers dinspre Calea Văcărești spre Mihai Bravu.

La inaugurarea primului pod peste Dâmbovița, edilul -șef al Capitalei a menționat că lucrările la cel de-al doilea ar tebui finalizate în martie anul viitor, dar există posibilitatea ca lucrările să fie gata cu câteva luni mai devreme, adică în decembrie 2014, angajament luat și de către constructor.

Click pentru mărire. Sursa foto: metrouusor.ro