Magazin online de cărți, în principal, elefant.ro începe un proces de transformare, din “cea mai mare librărie online” în “mall-ul online al familiei tale”, potrivit reprezentanților site-ului. De ieri, are în oferă o nouă categorie de produse – fashion (vestimentație, încălțăminte și accesorii pentru adulți).

”Intrăm în beta testing cu această nouă categorie pentru o perioadă de 2-4 săptămâni. Lansarea oficială urmează să aibă loc la sfârșitul perioadei de testare sau mai bine zis de “probă”. Cu acea ocazie vom comunica și mai multe informații”, promit reprezentanții companiei.

Pentru perioada de testare, pe ”rafturile” elefant.ro se găsesc deja aproximativ 3.000 de articole în categoria fashion, urmând ca oferta să crească odată cu lansarea oficială.

Ceea ce înseamnă că un război iminent e pe cale să înceapă între elefant.ro și Fashion Days, clubul de cumpărături,  prezent în 10 ţări ( România, Cehia, Bulgaria, Ungaria, Slovenia, Slovacia, Polonia, Letonia, Estonia, Lituania), care are 4 milioane de membri. Fashion Days urcă, zilnic, pe site peste 1.500 de produse pentru femei/bărbaţi/copii/home&deco pe care le vinde cu până la 70% discount.

Potrivit unui calcul Capital, sunt 500.000 de clienți activi care cumpără de pe site-urile de modă din România – inclusiv Fashion Days și competitorii săi (Stilago, Tuatara, My Closet etc.) La un bon mediu de 200 de lei, putem spune că românii fac shopping online de 100 de milioane de lei (aproximativ 2,2 milioane de euro).

Cea mai mare librărie online de pe piaţa din România. elefant.ro oferă clienților săi peste 65.000 de produse (cărți, eBooks, jucării, filme, muzică,). Fondat în 2010, graţie unei finanţări din partea fondului de investiţii Greenlight Invest (vehicul investitional al Fribourg Investment), elefant.ro se bucură de zeci de mii de vizitatori zilnic.

În 2012, elefant.ro a înregistrat  încasări de 3,6 milioane euro, firma estimând pentru anul curent o dublare a afacerilor.