Reţeaua NoMasVello se extinde în România. AFLĂ care este reţeta de afacere propusă de liderul în centre de înfrumuseţare cu IPL

NoMasVello, francizorul numărul unu mondial în centre de epilare definitivă și terapii faciale cu lumină intens pulsată (IPL) a inaugurat, la începutul acestei luni, un nou centru la Arad, rețeaua NoMasVello din România extinzându-se la 15 centre.

Cabinetul de la Arad a fost deschis de către un francizat NoMasVello care mai deține un astfel de centru specializat în tratamente cosmetice cu IPL și în Timișoara: "Am deschis salonul NoMasVello din Timișoara la finalul lui 2010, iar în prima lună am avut trei clienți, pentru ca, în prezent, un an și trei luni mai târziu, să avem o bază de circa 500 de clienți și venituri lunare de aproximativ 7000 de euro, din care 3500 de euro reprezintă profit”, a declarat Codruţa Lăpăduș, francizatul NoMasVello din Timișoara şi Arad.  

Investiția inițială a francizatului în deschiderea salonului NoMasVello de la Arad a presupus costul de achiziționare a francizei NoMasVello, respectiv 30.000 de euro plus TVA, costurile aferente amenajării centrului, în valoare de circa 3.000 de euro și chiria în avans, pe o lună, a locației salonului. În schimbul acestor bani, francizorul va pune la dispozitia francizatului următoarele: suport administrativ pentru identificarea şi închirierea locaţiei, planul de amenajare interioară a centrului, asistenţă în procesul de angajare a personalului, informaţii asupra obţinerii licenţelor şi autorizaţiilor de funcţionare, consultanţă permanentă în gestionarea afacerii, echipamentul IPL, mobilierul de recepţie şi salon, toate consumabilele iniţiale necesare la salon, consultanţă şi cursuri specializate înainte şi după deschiderea centrului, consultanţă în gestionarea relaţiei cu clienţii prin punerea la dispoziţie a sistemului NoMasVello, personal care supervizează lucrările de deschidere a centrului, evaluări periodice, asistenţă operaţionala permanentă.
Pe lângă toate acestea, francizorul mai pune la dispoziţie şi branding-ul fiecărei locaţii, materialele de promovare şi promovarea la nivel naţional şi asistenţă specializată pentru promovare locală.

Costurile lunare ale francizei provin din redevenţa lunară: 300 euro+TVA, taxa de publicitate corporativă: 100 euro+TVA, salarii şi taxe salariale achitate la stat, chirie, utilităţi şi consumabile.

Reţeaua NoMasVello garantează recuperarea investiției în aproximativ un an și jumătate, dacă francizatul își menține o medie de cinci clienți pe zi și respectă recomandările NoMasVello. După această perioadă de amortizare a investiției, câștigul mediu lunar al francizatului – după plata tuturor costurilor – poate fi între 1500 și 4500 de euro, dar poate ajunge și la 5 000 de euro, în funcție de gradul de implicare a francizatului în afacere, de potențialul orașului în care este deschis centrul și de poziționarea acestuia.  

"Îngrijirea frumuseţii este un domeniu atractiv, pe o piaţă în continuă creştere – epilarea cu lumina intens pulsata (IPL)  devine tot mai cunoscută şi mai apreciată. În plus, NoMasVello oferă un avantaj unic pe piaţă din România şi anume că este singura reţea de centre specializate în servicii de înfrumuseţare cu IPL din România şi singura care a introdus pe piaţa din România tariful unic unisex  de 30 de euro/şedinta şi zonă. Din punctul de vedere al pieţei de franciză, în România lucrurile nu au stat la fel ca în alte ţări din Europa de Vest, din cauza necunoaşterii modului de funcţionare a sistemului de franciză în general şi a lipsei de exerciţiu a românilor în ceea ce priveşte investirea propriilor fonduri în afaceri proprii. Avem încredere însă că, dacă vom continua să informăm şi să educăm românii despre modul de funcţionare a afacerilor de tip franciză, vom reuşi să îi convingem că NoMasVello este un model de business de succes", au declarat reprezentanţii NoMasVello România.

Dintre cei care apelează la serviciile Nomasvello, 75% optează pentru epilarea definitivă, însă tot mai mulţi români au început să apeleze şi la tratamentele de rejuvenare. Clientul Nomasvello este o persoană cu venituri medii spre mari, care are grijă constant de frumuseţea sa şi este la curent cu tehnologiile moderne de îngrijire. Este mereu în mişcare, a înţeles că timpul este esenţial în viaţa de zi cu zi şi atunci este interesat de servicii prin care reuşeşte să obţină maximum de eficienţă în cel mai scurt timp, au mai declarat reprezentanţii centrului NOMasVello.