Centrele de tip outlet vând soldurile rămase înainte de lansarea noilor colecţii ale marilor branduri de îmbrăcăminte şi încălţăminte sau a unor case de modă renumite. Magazinul din Vitan va avea la vânzare peste 10.000 de produse cu preţuri începând de la 2,9 lei pentru tricouri de damă şi de la 4,9 lei pentru tricourile barbăteşti. Rochiile lungi de vară şi jeanșii de damă vor avea prețuri începând de la 9,9 lei. Încălţămintea, atât de damă cât şi bărbătească, va varia între 2,9 şi 79,9 lei.

„Deschiderea outlet-ului San Francisco Concept, redeschiderea magazinelor Reserved şi Cropp Town cu o suprafaţă de 600 mp, respectiv 250 mp, precum și a Takko pe o suprafață de 600 mp, transformă Vitantis într-o destinaţie de cumpărături mai atractivă și mai apropiată decât alte magazine similare. Am ales acest concept întrucât vrem să venim în întâmpinarea dorinţelor şi a puterii de cumpărare diminuate”, a declarat managementul centrului comercial.  

La deschiderea outletului, reprezentanţii Vitantis vor oferi primilor 100 de cumpărători vouchere în valoare de 20 lei.

La începutul anului trecut, o firmă controlată de omul de afaceri George Teleman a achiziţionat centrele comerciale Vitantis din Bucureşti şi Moldova Mall din Iaşi de la partenerii săi Equest Balkan Properties. Preţul a fost unul simbolic de 5 euro, însă noul proprietar a preluat şi datoriile companiei.