Reprezentanții Eden Park, brandul creat acum 26 de ani de Franck Mesnel, fost jucător de rugby, spun că au planuri mari pentru România: în afară de magazinul online – singurul din Europa de Est, pe care se pregătesc să îl lanseze, au plănuit deja deschiderea a două noi magazine, în 2015, care se vor alătura celui deschis deja în București.
”Ne pregătim să lansăm, în următoarele luni, magazinul online, singurul din zona Europei de Est, dedicat pieței din România”, spune Jerome Carrere, CEO Tycoon Trade, deținătorul francizei Eden Park în România.
De altfel, retailul online de fashion, tot ce înseamnă îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, este estimat de către jucătorii din piață la circa de 135 – 140 de milioane de euro, anul acesta, în creștere cu peste 30%, față de anul trecut. Estimarea are la bază planurile de extindere în online pe care le au proprietarii de magazine.
În cazul Eden Park, extindere înseamnă și deschiderea de magazine clasice. Deși consideră că ”recesiunea este încă aici” și departe de a se fi încheiat, totuși Jerome Carrere spune că investițiile sunt foarte importante pentru a putea ieși din criză. Nu e de mirare că planurile pentru piața românească nu se opresc aici: cel puțin, pentru anul viitor sunt luate în calcul încă două magazine.
”Această industrie nu și-a revenit după anii de recesiune și nici clienții nu s-au întors la bugetele de dinainte de criză. E o perioadă în care totul se triază. Oamenii sunt mult mai atenți la buget”, mai spune CEO-ul Tycoon Trade.
Potrivit acestuia, acele magazine care au o politică de prețuri ridicate sunt obligate acum să revizuiască această politică și să se adapteze la piață. Cu alte cuvinte, perioadele cu reduceri sunt foarte necesare pentru cei care vor să crească nivelul vânzărilor.
”Toți clienții au fost și vor fi mereu atenți la discounturi. Aceasta este o constantă care nu se aplică doar în vremuri de recesiune”, adaugă Jerome Carrere.