Tuborg Romania a inregistrat in primul trimestru al anului o crestere cu 30% in volum a vanzarilor de bere, fata de aceeasi perioada a anului trecut, depasind cu 10% obiectivul fixat pentru aceasta perioada.
“Evolutia companiei pe primul trimestru al acestui an a depasit estimarile pe care le-am facut la sfarsitul anului 2005, fapt care ne indreptateste sa anticipam rezultate peste asteptari si in restul anului”, a declarat Shachar Shaine, presedinte Tuborg Romania.
In primele trei luni ale acestui an, compania a atins o cota de piata de 9,5%, cu 30% mai mult decat in primul trimestru al anului trecut, iar Tuborg Gold detine o cota de piata de peste 50% din segmentul berilor internationale produse sub licenta in Romania.
Tuborg a demarat anul acesta constructia unui Centru Logistic, pe o suprafata de 3,5 hectare, parte a proiectului de dublare a capacitatii de productie a fabricii, planificat a se realiza pana in 2011. Centrul va cuprinde un depozit de 5.000 de metri patrati, o parcare si o zona destinata incarcarii camioanelor.
Reprezentantii companiei prognozeaza ca investitia totala se va ridica la 50 milioane dolari, iar anul acesta vor fi investiti 15 milioane dolari.
Tuborg Romania este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata locala, iar numarul angajatilor depaseste 800 de persoane. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci internationale de bere: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny.
Sursa: Capital, 16 mai 2006