Compania MAM Bricolaj a ajuns la afaceri de 21 de milioane de lei anul trecut și un profit net de 6%, în creștere cu 26% față de anul precedent, peste estimările inițaiale. Pentru anul acesta, furnizorul de materiale și accesorii pentru mobilier își propune creșterea cifrei de afaceri cu 30%.
Potrivit datelor companiei, acest rezultat se datorează, în primul rând, creșterii vânzării de noi locuințe, în 2017. Apoi, maturizarea pieței de bricolaj a impulsionat compania să investească mai mult în bugetele de publicitate și în dezvoltarea vânzărilor online. Nu în ultimul rând, investițiile în dezvoltarea businessului au însemnat în 2017 implementarea unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning), pentru administrarea integrată a proceselor și operațiunilor firmei, care servește la îmbunătățirea indicatorilor de performanță.
Compania urmează trendul actual, reușind să îmbine vânzările online cu cele din offline. Cele dintâi au ajuns să reprezinte în anul precedent 2,2% din cifra de afaceri. Produsele care s-au vândut cel mai bine în anul precedent sunt palul melaminat, MDF-ul, blaturile de bucătărie, sistemele de dressing și accesoriile pentru bucătărie.
„Am observat o revigorare vizibilă a domeniului, pentru că majoritatea businessurilor de bricolaj au crescut”, declară Cristian Găvan,
Owner & General Manager MAM Bricolaj.
Cum se întâmplă în fiecare an, cea mai bună perioadă pentru un magazin de profil a fost cea de-a doua jumătate a anului. Perioada iulie – decembrie este cea în care amenajările interioare iau amploare, făcând achiziția de sisteme de iluminat, blaturile de bucătărie, sistemele de uși glisante și palul melaminat să crească masiv.