Societe Generale se va concentra mai ales pe creşterea profiturilor din activitatea de retail pe care o desfăşoară prin subsidiare în România şi Rusia, anunţă Reuters citând un interviu acordat de şeful Soc Gen publicaţiei Financial Times .
Gigantul financiar, al doilea ca mărime din Franţa, urmează aceeaşi strategie ca şi rivalele sale din Franţa şi numai adică efecientizare prin tăierea costurilor şi creşterea profitabilităţii.
Băncile sunt nevoite să adopte astfel de măsuri pentru a putea rezista cutremurelor provocate de criza datoriilor suverane. Aripa de retail a grupului trece prin schimbări majore după mai multe trimestre consecutive de pierdere. Francezii au numit un nou respsabil pe această zonă şi se gândesc să vândă subsidiarele din Africa.
” Cel mai important este ca la finele lui 2013 activitatea noastră de retail internaţional să fie generatoare de profit”, a spus Frederic Oudea, CEO al Societe Generale.
Mama BRD vrea mai mulţi bani din România
24 septembrie 2012, 14:29
Ultima modificare în 24 septembrie 2012, 17:29
Preşedintele director general al francezilor de la Societe Generale a anunţat că strategia grupului pe care îl conduce vizează creşterea profiturilor în România şi Rusia
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- UIMITOR: Cât de uşor poţi sparge codul PIN al unui card
- Bugete suplimentate pentru programe ale AIPPIMM
- Declinul turismului în Grecia a fost mai puţin sever în 2012 decât s-a estimat
- Ce trebuie sa facă micii agricultori pentru a primi suta de lei la hectar promisă de Guvern
- Barometrul GE: Europa traversează în continuare o mare criză
- Medicamente «la click», pansament pentru veniturile farmaciilor mici
- Comision lunar nou pe conturile deschise la CEC Bank
- Cel mai rapid Porsche din toate timpurile
- Honda vrea să-şi dubleze vânzările în patru ani
- L’ ecrevisse, un bistrou tipic “de familie”