Un studiu prezentat astăzi la Social Networks Strategy de către Alina Floroi, Chief Research Officer la shortCUT Research, arată că mamele celor mai activi utilizatori de Facebook (cca. 20-30 de ani) se conectează în număr tot mai mare la cea mai mare reţea de socializare din lume.
Dacă în anii 70-80, tinereţea acestor mame gravita în jurul unor noţiuni precum rock’n’roll, cenzură, cărţi, blugi, video şi mai ales teamă, la peste 20 de ani de la revoluţie acestea se conectează la noutate din următoarele motive (în ordinea importanţei):
- Conectare
- Prieteni
- Familie
- Socializare profesională
- Necesitate
- Curiozitate
- Adoptarea noului
Interesant este că mamele care cuceresc Facebook-ul sunt extrem interesate de cauze. 1 din 4 Like-uri sunt date în scopul sprijinirii unei cauze. În rest, printre zonele de interes ale mamelor se mai numără categorii precum: Personalităţi, Mândrie naţională şi locală, Branduri şi Media.