Finalul anului va aduce, cu siguranță, creșteri ale vânzărilor pe segmentul de decorațiuni, pentru toate magazinele. Mai ales că unele au lansat, deja, produse noi pentru Crăciun.
”Ne așteptăm la o creștere de 50% a vânzărilor pe segmentul decorațiuni datorită unei game foate mari de produse pentru sărbătorile de Crăciun, dar și datorită promoțiilor”, spune Lars Lund, country manager kika România. Potrivit lui, în noiembrie și decembrie kika vine cu o gamă largă de produse din categoria corpuri de iluminat, covoare, perne și pilote.
Pentru Crăciun, kika a amenajat deja un ”târg” în magazinul din Militari, culorile dominante fiind cele puternice, combinațiile de auriu, portocaliu și maro sau auriu și alb, care se adaugă stilului clasic – roșu și verde. În plus, consilierii kika recomandă pentru acest sezon materialele precum lemnul, postavul, lâna sau ceramică.
kika se află printre cei mai mari comercianţi de mobilier şi decoraţiuni din Europa. În prezent, are aproximativ 7.700 de angajaţi în cele peste 68 de magazine. În România, magazinul din Militari (București) a fost deschis în 2008 și ocupă o suprafaţă de aproximativ 27.000 mp. Investiția totală a fost de 31 milioane de euro. La nivel local, principalul concurent al kika este este retailerul suedez IKEA.