‘Nu ştim câte persoane ar urma să-şi piardă locurile de muncă, însă sunt sigur că în perioada următoare vor urma concedieri la CFR Marfă. În ultima vreme, s-au vehiculat cifre pornind de la 1.000 până la 5.000 de angajaţi, ceea ce ar fi foarte grav pentru că am vorbi de concedierea a jumătate din cei 10.700 de salariaţi’, a spus Iulian Măntescu.
Potrivit acestuia, Comisia de privatizare va decide dacă va accepta sau nu condiţiile puse de Grupul Feroviar Român.
‘Nu pot să fac multe comentarii, pentru că nu ştiu despre ce condiţii este vorba. În cazul în care GFR va fi declarat câştigător, sper că reprezentaţii companiei ne vor chema la negocieri pentru a vedea ce se va întâmpla cu salariaţii CFR Marfă’, a mai spus Iulian Măntescu.
Comisia de Privatizare din Ministerul Transporturilor a deschis, joi, oferta depusă de singurul investitor rămas în cursa pentru privatizarea CFR Marfă, respectiv Grup Feroviar Român.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a arătat, în acest context, că oferta financiară depusă de Grup Feroviar Român pentru CFR Marfă este mai mare de 180 de milioane de euro, însă conţine o serie de condiţii la care va trebui să se renunţe, în caz contrar ofertantul rămas în cursă urmând să fie descalificat.
În cursa pentru privatizarea CFR Marfă s-au aflat trei ofertanţi. Este vorba despre Grup Feroviar Român, Asocierea Transferoviar Grup & Donau Finanz GMBH & Co KG şi compania americană OmniTRAX, ultimii doi retrăgându-se ulterior din acest proces.
Autorităţile de la Bucureşti s-au angajat în faţa organismelor financiare internaţionale să anunţe câştigătorul în procesul de privatizare a CFR Marfă până în 20 iunie.
SURSA: Agerpres