În urma unor informaţii apărute în presă, grupul Volkswagen vine cu precizări privind planurile sale referitoare la una dintre cele mai cunoscute mărci pe care le deţine. În prezent, germanii se concentrează puternic pe dezvoltarea producţiei de masă a vehiculelor electrice.
Volkswagen a anunţat că nu intenţionează să vândă sau să listeze brandul de lux Lamborghini, după ce Bloomberg informase că producătorul auto german analizează diverse opţiuni privind viitorul subsidiarei sale, transmite Reuters.
Conform informaţiilor Bloomberg, Volkswagen este pregătit să separe Lamborghini într-o diviziune legală specială, un proces care se va finaliza anul viitor şi va stimula expansiunea brandurilor Volkswagen, Porsche şi Audi. „Nu avem planuri pentru o vânzare sau o Ofertă Publică Iniţială a Lamborghini. Speculaţiile pe acest subiect sunt nefondate”, a declarat duminică, pentru Reuters, un purtător de cuvânt al Volkswagen.
În luna mai, directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, anunţa că firma revizuieşte portofoliul de branduri, care include de asemenea Ducati şi Bentley, şi va analiza dacă renunţă la unele active care nu sunt de bază. Tot Diess declara luna trecută că VW lucrează la eliberarea unor resurse pentru dezvoltarea producţiei de masă a vehiculelor electrice.
Volkswagen s-a extins în mod agresiv sub conducerea lui Ferdinand Piech, care a fost preşedinte şi director general între 1993 şi 2015, achiziţionând Bentley, Bugatti şi Lamborghini într-un singur an. Portofoliul grupului Volkswagen este format acum din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.