Un clasament al popularității mărcilor franceze realizat în Hexagon pare a avea o relevanță redusă pentru români însă, dacă avem în vedere că majoritatea brandurilor sent prezente și la noi, o astfel de cercetare de piață are o cu totul altă importanță. Dacă francezii nu-și cunosc propriile mărci, cine să le știe? Conform realizatorilor studiului desfășurat la jumătatea lunii martie, respondenții au ales ordinea companiilor în urma completării unui chestionar cu tema „în funcție de ceea ce ați auzit de la sau despre companie în ultimele luni, spuneți dacă aveți o imagine foarte bună, mai degrabă bună, destul de proastă sau foarte proastă despre următoarele branduri”.
Rezultatele date publicității la finalul lui martie arată că producătorul de anvelope Michelin este lider al popularității, urmat de constructrul de aeronave Airbus și de marca Citroen.
Colegii de grup ai celor de la Citroen, Peugeot, ocupă locul șase, pe locurile următoare fiind clasate în ordine Carrefour, Auchan și Danone. Alte mărci foarte cunoscute și utilizate și în România au ocupat următoarele locuri: Groupama (12), L’Oréal (15), Air France (18), Orange (22), Renault (23), Societe Generale (27) și Total (28).
Prin comparație cu ediția anterioară a studiului din noiembrie 2016, marca Renault a pierdut cel mai mult în domeniul imaginii receptate de public (-21 de puncte), aceasta fiind cea mai mare scădere din întregul clasament.