Marek Gebski, noul Director Marketing & Digital la Philip Morris România
Începând cu 1 octombrie 2024, Marek Gebski va prelua funcția de Director Marketing & Digital la Philip Morris România, după o carieră de peste 19 ani în cadrul Philip Morris International (PMI).
Acesta a ocupat anterior roluri importante în diverse divizii de marketing și vânzări din mai multe regiuni, contribuind semnificativ la dezvoltarea produselor alternative fără fum, cum ar fi IQOS. Gebski îl înlocuiește pe Denys Strobykin, care a devenit Director General al Philip Morris Bulgaria.
Marek Gebski și-a început cariera în cadrul PMI în 2005
Cariera lui Marek Gebski în cadrul PMI a început în 2005, în Polonia, unde a debutat ca merchandiser. De-a lungul anilor, a ocupat roluri cu responsabilități crescânde, jucând un rol cheie în lansarea IQOS în Polonia. Ulterior, a deținut poziții importante în cadrul sediului central al PMI din Lausanne și în Argentina, unde a contribuit la strategii comerciale și la îmbunătățirea experienței consumatorilor.
La Philip Morris România, Gebski va conduce o echipă de profesioniști și va coordona proiecte de anvergură, concentrându-se pe expansiunea portofoliului de produse și pe îmbunătățirea experienței consumatorilor.
Mircea Scăunașu, Director General al Philip Morris România, a declarat că „Marek și-a creat o reputație solidă, bazată pe gândire strategică și creativitate. Suntem convinși că, împreună, vom continua succesul înregistrat și ne vom atinge obiectivele privind tranziția către un viitor fără fum.”
Marek Gebski și-a exprimat entuziasmul pentru noul rol, punctând că „sunt onorat să mă alătur echipei din România și să contribui la dezvoltarea strategiilor care vor aduce valoare companiei și consumatorilor noștri. Vom continua să inovăm și să extindem portofoliul de produse fără fum.”
Rolul strategic al României în tranziția PMI
România joacă un rol esențial în strategia globală a PMI de tranziție către produse fără fum. Începând din 2017, PMI a investit peste 730 de milioane de dolari pentru modernizarea fabricii din Otopeni, care exportă acum 92% din produsele fabricate în 54 de piețe de pe cinci continente.
Această investiție subliniază importanța strategică a fabricii pentru PMI, fiind un pilon central în dezvoltarea companiei și contribuind la economia României.
Philip Morris International urmărește înlocuirea țigărilor cu produse cu risc redus, cum ar fi IQOS, care încălzește tutunul fără a-l arde. Până în prezent, PMI a investit peste 12,5 miliarde de dolari în cercetarea și dezvoltarea acestor produse, disponibile acum în peste 90 de piețe.