Ecuaţia este destul de simplă în aparenţă, dar identificarea calităţilor de învingător nu-i deloc uşoară. Pentru a-şi atinge obiectivul, Matt Haig apelează la o serie de criterii din care fac parte succesul financiar, longevitatea afacerii, progresul tehnologic, dezvoltarea unor produse noi, transformarea radicală a mediului de lucru şi opinia mass-media. Rezultatul este o colecţie complexă, amuzantă şi revelatorie. De la Adidas la Zippo, suntem conduşi prin galeria celor ma
Ecuaţia este destul de simplă în aparenţă, dar identificarea calităţilor de învingător nu-i deloc uşoară. Pentru a-şi atinge obiectivul, Matt Haig apelează la o serie de criterii din care fac parte succesul financiar, longevitatea afacerii, progresul tehnologic, dezvoltarea unor produse noi, transformarea radicală a mediului de lucru şi opinia mass-media.
Rezultatul este o colecţie complexă, amuzantă şi revelatorie. De la Adidas la Zippo, suntem conduşi prin galeria celor mai faimoase denumiri de brand şi ni se dezvăluie secretele valoroase ale succesului acestora.
Incluzând opiniile unor manageri de brand consacraţi, psihologi, cadre universitare şi ale altor experţi în domeniu, „Mari succese ale unor branduri renumite” constituie o sursă extraordinară pentru brand manageri, pentru experţii în marketing şi pentru cei aflaţi la început de drum. Pentru noi, ceilalţi, publicul larg, cartea reprezintă pur şi simplu o lectură delectabilă şi utilă.
„Cartea e o galerie internaţională a celor mai admirate branduri, cu identificarea factorilor care le-au determinat succesul.“ Publishing News
Cartea va fi distribuită cu revista Capital începând de luni, 28 iunie, la toate centrele de difuzare a presei.