Activă pe piaţa instalatiilor si materialelor de constructie încă din 1992, compania Maricon vizează extinderea la nivel naţional prin franciză. Firma a dezvoltat în Bucureşti o reţea de patru magazine în zonele cele mai frecventate pentru acest gen de produse.
Portofoliul de produse al companiei se compune din patru game principale: echipamente şi accesorii pentru instalaţii termice, sanitare, alimentare cu apă, scule şi dispozitive.
Spre deosebire de retailul obişnuit, franciza Maricon oferă viitorului său partener francizat stocul de produse în sistem de consignaţie, astfel încât acesta nu trebuie să-şi blocheze capital de rulment în produse.
Astfel, în raport cu gradul de echipare cu produse a unităţilor francizate, valoarea stocului este cuprinsă între 30.000 şi 40.000 de euro.
În urma comercializării produselor, viitorul partener francizat va primi un procent din adaosul comercial practicat pe fiecare produs în parte.
Contractul se încheie pe o durată de cinci ani şi nu prevede taxă de intrare în reţeaua de franciză.
O constantă în activitatea comercială a companiei este identificarea de noi furnizori, pentru noi produse şi soluţii tehnice. Iar acest efort susţinut s-a tradus printr-o serie de parteneri externi, pentru care compania a devenit importator.
Maricon s-a dezvoltat şi a acumulat experienţă împreună cu întregul domeniu al instalaţiilor, care a cunoscut un ritm de creştere şi modernizare accelerat în ultimii ani.
Francizorul trebuie să ofere şi consultanţă. În orice magazin, vânzătorii pot furniza detalii despre produse şi modul lor de utilizare şi poate face recomandări în cazul în care clientul are îndoieli cu privire la produsele cele mai potrivite cerinţelor sale.
Internet: Pentru detalii, accesaţi www.capital.ro – secţiunea Afaceri Mici – unde puteţi să transmiteţi francizorului candidatura dvs.